AdvertentiePPC-reclame

Wat is CTR in "Yandex. Direct"? Index CTR CTR

Ze zeggen dat de reclame - het is een zeer lucratieve business. Echter, veel beginners dat tegenspreken. Hun reclame budgetten zijn aan het smelten voor onze ogen, botste tegen een vreemde figuur: CTR. Het blijkt dat de belangrijkste factor in de berekening algoritme van de CPC. Laten we proberen te begrijpen wat de CTR "Yandex. Direkt" en hoe om vrienden te maken met hem. Het probleem, volgens deskundigen, wereldwijde. Inzicht in deze factor zal een hoop geld te besparen op een reclamecampagne en meer geld.

Een paar woorden over "Yandex. Direkt"

Internet - is de meest populaire platform om uw product of dienst adverteren. Het maakt gebruik van een verscheidenheid van bedrijven, waarvan de activiteiten zich beperken tot de organisatie van de interactie tussen degenen die zich willen informeren over, en webmasters, dat wil zeggen mensen die hun eigen site voor advertenties.

De grootste kansen in deze business in de zoekmachines. Dit zijn bedrijven die zich bezighouden met de oprichting van gespecialiseerde software. U bent voortdurend geconfronteerd met hen bij het zoeken naar alle informatie.

"Yandex. Direct" is één van de meest populaire reclame bedrijven in de Russische taal Internet. Het wordt georganiseerd op basis van het bedrijf dat de gelijknamige zoekmachine gemaakt. "Yandex. Direct" biedt adverteerders en website-eigenaren (webmasters). Eerste geld uitgeven aan iets wat zich kenbaar te maken, ontvangt deze een klein deel van hen voor het verstrekken van hun eigen sites.

Servis, hun binding aan elkaar uiteraard regelt het proces. Hij moet voortdurend handhaven van een evenwicht tussen de advertentie en klik erop. Anders zal het gaan en de adverteerders en webmasters. En bezoekers het gevoel dat zijn diensten niet kwalitatief genoeg en ga naar een andere zoekmachine. Internet - een zeer concurrerende omgeving. Nu dat je begrijpt wat het onderwerp voor discussie wordt verklaard, kan je naar de kern van de zaak. Dus, wat is de CTR "Yandex. Direct"?

reglement

Het moet duidelijk zijn dat de mensen die betrokken zijn in de reclame, een heleboel. Zij maken gebruik van dezelfde sleutel zinnen dan ook met elkaar concurreren. En als scheidsrechter optreedt "Yandex. Direct". Onderwijs, georganiseerd door het bedrijf, geeft wat informatie over, maar niet genoeg.

Het doel van "Yandex" - verdienende activa. Het creëert regels die het mogelijk maken om elke adverteerder om zo veel mogelijk te maken. Bijvoorbeeld, kan de prijs van een kliek in "Yandex. Direct" verschillen van soortgelijke advertenties. "Scheidsrechter" is niet op zoek naar hoeveel je bereid bent te betalen, en een herziening van de consument. Het is belangrijker om mensen die de advertentie.

Als u dit punt te begrijpen, dan erachter te komen wat de CTR in de "Yandex. Direkt" en hoe zij de begroting beïnvloedt, zal het makkelijker zijn. Nogmaals, het bedrijf niet uit hoeveel geld u bereid bent om het te geven zijn, als de advertenties zijn gemaakt lelijk of niet het algemeen belang. Het is de bedoeling om van elk een beetje meer, in de zin van haar activiteiten.

Wat is CTR in "Yandex. Direkt"

In de technische ondersteuning beschreven dit concept is heel betaalbaar. CTR (click through rate) is een indicator van CTR banner of advertentie. De berekeningsformule bestaat uit twee indicatoren: het aantal conversies en vertoningen. CTR - het is prive tussen hen. Dat wil zeggen, om het te krijgen, moet je klikken gedeeld door indrukken. Echter, niet alle zo eenvoudig.

In de eerste plaats, "Yandex" niet onmiddellijk van mening dat dit cijfer. Bij het bepalen welke advertenties richt hij zich voor het eerst op de voorspelde CTR. En als "Yandex" de gegevens ontvangt - niemand echt begrijpt. Dezelfde tech support legde uit dat zich richt op de gemiddelde prestaties van soortgelijke reclamecampagnes, rekening houdend met het karma van de site (indien aanwezig).

Real CTR begint te worden overwogen na een bepaald aantal vertoningen. Zo moeten zij in 2016 zijn geweest om ten minste 400. De kosten per klik in de "Yandex. Direkt" is afhankelijk van deze indicator. Hoe kleiner, hoe duurder het zal ad.

reclame eenheden sorteren logica

Laten we eens kijken naar een voorbeeld dat laat zien hoe de CTR rate - CTR. Jij en ik zijn twee van de adverteerder. Men is bereid om 20 roebel betalen. voor elke klant actie, de tweede medelijden met deze fondsen. Hij zei dat de prijs van 10 p.

Hun campagnes voor een tijdje. Dientengevolge heeft "Yandex" gezien de eerste honderd vertoningen 5 klikken. Zijn CTR - 5%. De tweede adverteerder bracht zijn campagne veel beter. Hij voor dezelfde honderd vertoningen CTR - 15%. Goed gedaan!

En dat op hetzelfde moment Yandex verdiend? Vanaf de eerste: 20X5 = 100R. Tweede: 10x15 = 150r. Wie is het rendabel? Het is duidelijk voor iedereen, omdat de advertenties weer te geven dezelfde hoeveelheid tijd. Maar met een zuiniger, maar vlijtig adverteerder "Yandex" krijgt meer. Dus, ga dan naar zichzelf voor de gek zal niet, geef dit workaholic prioriteit. En als een bonus - lagere kosten per klik.

Het heeft alleen invloed op de CTR budget?

Adverteerders proberen voortdurend aan te passen aan de "Yandex. Direct". Onderwijs voor diegenen die hun eigen bedrijf te starten verbetert. Om een resultaat te bereiken, en niet te branden, moet u geïnteresseerd in nieuwe producten, de studie van de ervaring van anderen. Bijvoorbeeld, enige tijd geleden werd duidelijk dat "Yandex" heeft gereageerd op de hele campagne, en niet op een aparte banner. Het analyseert hoe minutieus expert verzameld zoekwoorden, omdat ze worden gebruikt bij het maken van advertenties.

Bovendien, "Yandex" verzamelt informatie over elke domeinnaam. Als het niet gunstig is, spreken we van 'karma website. " Het beïnvloedt de zoekresultaten, dus, verhoogt de prijs van een klik. Meer in het bijzonder, of er iets negatiefs over uw site, kunt u alleen experimentele manier. Je moet twee identieke advertenties te maken, wat leidt tot een ander adres. Voor de prijs, zal de voorgestelde dienst te zien naar wat hij betere houding gehad.

Hoe maak je CTR te verhogen?

Specialisten hebben veel meningen over deze kwestie. De meeste van hen zijn geneigd te denken dat je moet werken via de advertentie. Om te beginnen met het verzamelen van alle mogelijke aanwijzingen. Hun kwaliteit "Yandex" moet analyseren wanneer u uw campagne te controleren. Hoe beter de zoekwoorden, hoe lager de prijs. Deze deskundigen hebben in de praktijk gevonden.

De tweede plaats in de verbetering van de CTR neemt de advertentie zelf. De voornaamste voorwaarden om de titel en de tekst zijn. Het moet worden vermeld wanneer u een campagne maakt. "Yandex" begrijpt dit teken als de wens om te adverteren op de exacte vermelding van het woord. Dit elimineert de extra, niet-doelsoorten indrukken. Daarom is het niet de CTR te verminderen.

stopwoorden

Er is een dienstverlenende functie die u toelaat om geen advertenties op bepaalde zoekopdrachten te geven. Ze heten "stopwoorden". Bijvoorbeeld, je wilt jassen adverteren. Natuurlijk moeten alle verzoeken met dit woord te berekenen en vast te stellen. Wanneer u het trefwoord zinnen, ze aandachtig te lezen. Er is zeker een "haring onder een bontjas" en nog veel meer zijn. Dergelijke verzoeken als ze niet verboden zijn, zal onze score te verminderen, udorozhat hele campagne. Dat wil zeggen, bij het maken van reclame is de belangrijkste uit te werken sleutelzinnen.

publiek selectie

Ook een belangrijk punt. "Yandex" heeft zich gericht op de belangrijkste zinnen. Maar niet iedereen die schrijft verzoeken het geld of de capaciteit om goederen of order diensten te kopen. Dit deel van het publiek moet worden afgesneden. Voor deze locatie is er in leeftijd, geografische ligging. Je hebt geen mensen nodig hebben van Magadan keken een reclame voor de verkoop van bloemen in Yalta? Zij zullen een cent op hen niet uitgeven, sluiten de mogelijkheid dat van deze mensen niet hebben. Omdat het weer dicht moeten kijken naar wie u uw diensten aanbieden. Maak een portret van een waarschijnlijke koper om het en begeleid. een serieuze inkomen - dan "Yandex" zal u een grote CTR, maar de campagne zelf te geven. Good luck!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 nl.delachieve.com. Theme powered by WordPress.